ԱՄՆ-ի հատուկ դեսպանորդ Սթիվ ՈՒիտկոֆը թույլատրելի է համարել Աբրահամի համաձայնագրերի ընդլայնումը, նշելով, որ Հայաստանն ու Ադրբեջանը կարող են միանալ դրանց ապագայում։ «Մենք կարծում ենք, որ շատ, շատ մոտ ենք այդ երկրներում հակամարտությունների վերջնական լուծմանը։ Ես կարծում եմ, որ երկուսն էլ կարող են ցանկանալ միանալ Աբրահամի համաձայնագրերին»,- ասել է Ուիտկոֆը։ ԱՄՆ-ի հատուկ ներկայացուցչի խոսքով՝ սա շատ կարևոր նախաձեռնություն է երկրի նախագահ Դոնալդ Թրամփի համար, և նա հավատում է դրան։               
 

Աջից ձախ, ձախից աջ` մինչև ապրիլի 1-ը

Աջից ձախ, ձախից աջ` մինչև ապրիլի 1-ը
12.01.2018 | 02:18

Աջակողմյան ղեկով ավտոմեքենաների վարորդների ձայնը տեղ հասավ։ Երեկ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը կառավարության նիստում ասաց, որ մինչև ապրիլի 1-ն ընկած ժամանակահատվածում ներմուծված աջակողմյան ղեկով ավտոմեքենաները առանց որևէ խոչընդոտի կշահագործվեն, կհաշվառվեն և կվաճառվեն, իսկ ապրիլի 1-ից հետո դրանց ներմուծումը կարգելվի։

Ինչպես ասում են, ամեն ինչ իր տեղն ընկավ, և ոչ ոք այս որոշումից դժգոհ չի լինի, քանի որ գործադիրի վերը նշված որոշումը հետադարձ ուժ չունի և չի տարածվում մինչև ապրիլի 1-ն արդեն ներմուծված ավտոմեքենաների վրա։ Ի դեպ, նիստին հաջորդած ճեպազրույցում նախարարը վստահեցրեց, որ այս որոշումը բխում է մարդկանց անվտանգության ապահովման անհրաժեշտությունից։ Ըստ ոստիկանության և ԱՊՊԱ ընկերությունների վիճակագրության` վթարների 28 %-ից ավելին և վիրավորների 39 %-ը բաժին են հասնում աջակողմյան ղեկով ավտոմեքենաներին։ Բացի այդ, Հայաստանում ճանապարհները և երթևեկության կանոնները նախատեսված են ձախակողմյան ղեկով ավտոմեքենաների համար։ Եվ քանի որ տոնական օրերին նախարարը նշել էր, թե ինքը կամիկաձե չէ, որ աջակողմյան ղեկով մեքենա վարի, և այս հայտարարությունը հանրության կողմից բացասաբար էր ընկալվել, մենք էլ հարցրինք` մյուսները, ովքեր աջակողմյան ղեկով ավտոմեքենա են վարում, կամիկաձե՞ են։

«Ոչ մեկին վիրավորելու ցանկություն չեմ ունեցել և որևէ մեկին կամիկաձե չեմ համարում, ընդամենը ներկայացրել եմ իմ մոտեցումը»,- պարզաբանեց նախարարը։ Քանի որ այս խնդիրն արդեն լուծված կարելի է համարել, իսկ Երևան-Հրազդան երթուղու ուղեվարձը 400 դրամից 500 դրամ դառնալու խնդիրը դեռևս մնացել է բաց, փորձեցինք նախարարից ճշտել` վառելիքի գնի բարձրացումն ինչպե՞ս կազդի ուղևորափոխադրումների գների վրա։ «Այդ երթուղին ժամանակին, ըստ մրցույթի, 500 դրամով պետք է սպասարկվեր, սակայն ընկերությունն իր հաշվին այդ գինն իջեցրել էր 400 դրամի։ Այժմ ընկերությունը վերադարձել է իր սկզբնական գնին։ Մեզ հետ հանդիպումից հետո հնարավոր է, որ այդ որոշումը փոխվի»,- ասաց Վահան Մարտիրոսյանը։

Ինչ խոսք, շատ լավ է, որ նախարարությունը կարողանում է բանակցել մասնավորի հետ, սակայն այս պահին հետաքրքիր է, թե քանի նման ընկերություն կա, որոնց դեպքում մրցույթով ավելի բարձր գին է հաստատված եղել, բայց էժան սպասարկել են և վառելիքի գնի բարձրացումից հետո մտադիր են վերադառնալու նախնական գնին։ «Նման մի քանի ընկերություններ իսկապես կան, սակայն այդ խնդիրները կարգավորելու նպատակով պետք է ներդնենք միասնական տրանսպորտային համակարգ»,- պարզաբանեց նախարարը։ Ինչ վերաբերում է ՀՀ նախագահի մտահոգությանը և գների բարձրացման հետ կապված հանձնարարականին, որն ուղղակիորեն առնչվում է նաև այս խնդրին, և թե ինչպես է պետությունը զսպելու գների բարձրացումը տրանսպորտի ոլորտում, եթե ընկերությունները սկսեն վնասով աշխատել, Վահան Մարտիրոսյանն ասաց. «Այս պահին նման դեպք, բացառությամբ Երևան-Հրազդան երթուղու, չի եղել։ Մնացած բոլոր հարցերը նույնպես կարգավորվելու են միասնական տրանսպորտային համակարգի ներդրմամբ»։

Ժասմեն ՎԻԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3239

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ